Kristians private hjørne

Saturday, December 17, 2005

Julebord Findexa





Så var det julebord igjen.
Mitt team ankom lyder sagens gate 11 kl 17.30. Vi sang Singstar som står i tråd med tradisjon når det er party hos meg. Kl 19.00 kom limosinene og hentet oss til Charlottenlun d. Menyen bestod av en herlig forrett, middag og dessert. Det gikk i dessertvin, konjakk, og drinker. Det var leid inn komiker og band som spilte inn i de seine nattetimer.

Da var det var det bare 2 julebord igjen, neste er med BIG HORN 28 Desember.

5 Comments:

  • At 7:17 AM, Blogger Kristian said…

    Må ikke höre på alt du hörer!

     
  • At 7:56 AM, Blogger BøllaBJ said…

    "må ikke høre på alt du hører"! Har du skrevet dette i fylla, klart hun må høre på alt hun hører, men nå skal jeg slutte å skrive alt jeg skriver!

     
  • At 8:51 AM, Blogger Kristian said…

    Hehe skrev det ikke i fylla nei:=) Bare 3 dager igjen nå, så går flyet til östlandet....:=) gleder meg til å komme hjem til familie og venner......

     
  • At 2:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!? Ny post!?!!!!!???!?

     
  • At 9:20 AM, Blogger Kristian said…

    var det ny post du sa

     

Post a Comment

<< Home