Kristians private hjørne

Tuesday, December 27, 2005

jula 2005!



  • Lillejulaften gikk flyet mitt til Torp. Jeg tok bussen fra Torp til Kragerö. Mine söskne: Solveig, Liv-Mari og sigbjörn blei i 100 når jeg kom hjem. De hadde savna storebror en hel del. Julaften var det kirkebesök, ribbe ++ og riskrem og gang rundt juletreet. Hadde besök av 2 nissebarn som kom med gavene.
  • 1.juledag tok jeg buss til Drammen, overnattet hos pappa og farmor. (så Narnia på kino på kvelden) 2. juledag besökte jeg bestefar: hos han er det alltid alkohol. Så etter og ha drukket der, gikk turen videre til Oslo - hvor jeg var på byen med gode venner:=)
  • Det var deilig og komme hjem i jula selv om jeg gjorde masse på kort tid, fikk jeg besökt mange venner og familiemedlemmer. Og fikk tenkt og filosofert:=) Trengte det! Tok flyet fra Oslo i dag 3.juledag.

2 Comments:

Post a Comment

<< Home