Kristians private hjørne

Saturday, April 14, 2007

Cuba

Cuba et herlig land:=)
Jeg skal svare på alle mine fan post jeg har motatt de siste 3 ukene. Men kan ikke love jeg får svart på alt.














Etter costa rica var jeg i cuba. Et fantastisk land og et reisemål jeg anbefaler alle. Vi var 6 stykker fra firmaet som var med på denne turen.
Vi var først 4 dager i hovedstaden havanna. Her var det party på høyt nivå. Så var det En liten landsby 5 timer unna som hetTrinidad, Her bodde vi privat hos en koselig familie.
De siste 2 dagene var så i Havanne før vi hadde en reisrute med venting på 25 timer.

2 Comments:

  • At 6:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    så søt du er;) vi som reiser nestegang:P kyss;)

     
  • At 3:03 PM, Blogger Marte! said…

    howdy! du hinta ganske kraftigt t at eg sgo skriva ein kommentar t deg, så here you go.. vettkje heilt ka eg sga sei eg.. det typiska ? "fine blogg" hehe;) men me snakkes sikkert snart.. me sgo jo knusa "mannfolkå" i fotball, du har vel kje pingla ud?

     

Post a Comment

<< Home